Import pliku tekstowego z bazą danych.

Jeśli masz coś do powiedzenia w sprawie LabVIEW napisz. Tutaj są tematy, których nie można uściślić do innych działów.
leszczu
Wersja środowiska: LabVIEW 8.6

Post autor: leszczu »

Witam,

Zaznaczam na początku, że jestem bardzo początkującym użytkownikiem tego oprogramowania także proszę o wyrozumiałość.
Mam pytanie. Muszę wykonać aplikację która ma działać następująco.:

- Importuję do aplikacji plik .txt który zawiera dane pomiarowe z procesu testu.
- Przy pomocy skanera skanuję kod paskowy płytki elektronicznej która była wcześniej testowana
- Program ma z tej bazy wyszukać stosowny (skanowany w danej chwili) numer i wyświetlić na podstawie danych z pliku .txt z jakim statusem płytka ukończyła test pass/fail
- Po tym, program odznacza w sobie znany sposób, że ów numer został już skanowany, i w przypadku powtórzenia się tego numeru wyświetla stosowny komunikat.
- koniec skanowania, plik txt można usunąć.
Cała operacja powtarza się np. z kilka dni.. czyli import nowego pliku txt.. itd..
Byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
aaddaas
Wersja środowiska: LabVIEW 2015

Post autor: aaddaas »

Cześć!
Czy już coś zacząłeś robić? Wiesz jaką architekturę chcesz zastosować (State Machine, Producer/Consumer etc)?
Obrazek
leszczu

Re: Import pliku tekstowego z bazą danych.

Cześć,

Przyznam się, że nie mam punktu zaczepienia..

pozdrawiam

PS. zapomniałem o jednej rzeczy, tj: w linii gdzie napisałem "Program ma z tej bazy wyszukać stosowny (skanowany w danej chwili) numer i wyświetlić na podstawie danych z pliku .txt z jakim statusem płytka ukończyła test pass/fail" ma być taka sytuacja, że program wyświetla wszystkie statusy dla płytki, bo ta mogła być testowana kilka razy. np FAIL / FAIL/ FAIL/ i po naprawie przeszła test z PASS.
Awatar użytkownika
aaddaas