Zmiana etykiet kontrolek przez Property Node
Zmiana etykiet kontrolek przez Property Node
Czy da sie zmieniac etykiety kontrolek uzywajac property node wewnatrz struktury Case? Jesli tak to jaki property to umozliwia? Label.Text nie chce dzialac.
Re: Zmiana etykiet kontrolek przez Property Node
Label.Text to "nazwy kompilatora" - są wykorzystywane w czasie kompilacji, zatem nie mogą być edytowane podczas pracy aplikacji. Do tego celu służy Caption, który domyślnie jest nieaktywny, co więcej jest widoczny tylko na panelu.
Własność której potrzebujesz jest analogiczna: Caption.Text
Proponuję ustawić:
Label.Visible - False Caption.Visible - True oraz w Caption.Text podać odpowiednie nazwy dla kontrolek.
Własność której potrzebujesz jest analogiczna: Caption.Text
Proponuję ustawić:
Label.Visible - False Caption.Visible - True oraz w Caption.Text podać odpowiednie nazwy dla kontrolek.
-
- Administrator
- Posty: 1315
- Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2015
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Zmiana etykiet kontrolek przez Property Node
Witaj
Nie ma różnicy gdzie zmieniasz etykietę kontrolki, wewnątrz czy na zewnątrz Case'a. Etykietę kontrolki (Label) możesz zmienić jedynie w trybie edycji VI'ja. Zmieniając etykietę zmieniasz nazwę "zmiennej", a to jest zapronione podczas działania programu.
Jeśli chcesz zmienić opis wydoczny przy kontrolce to możesz posłużyć się opisem (Caption), który do tej kontrolki jest przypisany (Property Node >> Caption.Text). Opis ten jest normalnie ukryty i nie ma wartości. Musisz jedynie go utworzyć do kontrolki i potem możesz go programowo zmieniać w czasie działania programu.
bogdani
PS. No i wyprzedził mnie ...
Nie ma różnicy gdzie zmieniasz etykietę kontrolki, wewnątrz czy na zewnątrz Case'a. Etykietę kontrolki (Label) możesz zmienić jedynie w trybie edycji VI'ja. Zmieniając etykietę zmieniasz nazwę "zmiennej", a to jest zapronione podczas działania programu.
Jeśli chcesz zmienić opis wydoczny przy kontrolce to możesz posłużyć się opisem (Caption), który do tej kontrolki jest przypisany (Property Node >> Caption.Text). Opis ten jest normalnie ukryty i nie ma wartości. Musisz jedynie go utworzyć do kontrolki i potem możesz go programowo zmieniać w czasie działania programu.
bogdani
PS. No i wyprzedził mnie ...