Komunikacja RS232 a mikroprocesor AVR
Komunikacja RS232 a mikroprocesor AVR
Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem LabView.
Mam oprogramowany mikroprocesor ATmega8535 i zrealizowaną transmisję przez RS232 która działa bez zarzutu w Terminal Emulator( w bascomie).
Chciałbym aby tak samo to działało przy użyciu LabView, ale przy zastosowaniu programiku "Basic Serial Write and Read" nie działa to poprawnie - wyskakują "ślaczki".
Czy mógłby mi ktoś przybliżyc jak zrealizowac poprawny odczyt a także zapis kilku komend przez RS232? Czy mozna sie oprzec na powyższym programie?
Czy jest możliwe aby działoło to jak Terminal Emulator w Bascomie lub Hyperterminal w Windowsie?
Wiem że dla niektorych moze wydac sie to banalne ale dla mnie raczej nie jest :/
pozdrawiam
Sieciel[align=right]
Jestem początkującym użytkownikiem LabView.
Mam oprogramowany mikroprocesor ATmega8535 i zrealizowaną transmisję przez RS232 która działa bez zarzutu w Terminal Emulator( w bascomie).
Chciałbym aby tak samo to działało przy użyciu LabView, ale przy zastosowaniu programiku "Basic Serial Write and Read" nie działa to poprawnie - wyskakują "ślaczki".
Czy mógłby mi ktoś przybliżyc jak zrealizowac poprawny odczyt a także zapis kilku komend przez RS232? Czy mozna sie oprzec na powyższym programie?
Czy jest możliwe aby działoło to jak Terminal Emulator w Bascomie lub Hyperterminal w Windowsie?
Wiem że dla niektorych moze wydac sie to banalne ale dla mnie raczej nie jest :/
pozdrawiam
Sieciel[align=right]
Re: Komunikacja RS232 a mikroprocesor AVR
jak klikniesz prawa myszka na polu "read string" to mozesz ybbrac opcje wyswietlania : "normal display" , "code display" , "hex display". widze, ze domyslnie bylo ustawione na "normal", zmien na "hex" i powinienes zobaczyc to co w hyper terminalu.
No jak klikam "hex" to pokazuje wartości 16nastkowe wyświetlanych danych