Gdzie jest błąd? kartka noworoczna
Witam!
Potrzebuję zaprojektować kartkę noworoczna zawierającą element świetlny, pytanie oraz tekst. Jestem początkująca użytkowniczka tego programu.
Zbudowałam strukturę, w której na celu miałam:
1- pytanie o wytrwanie w postanowieniach- odpowiedź tak- złote światło, negatywna- czarne
2- po odpowiedzi na pytanie,a po zmianie daty na pierwsze sekundy Nowego Roku, miał pojawić się gif z fajerwerkami, który miałam być pokazywane prze kilak chwil. Chciałam tu również podłączyć plik z piosenkę ABBY, ale to juz całkowicie mnie
3- ostatnim elementem miały być życzenia
W załączniku przesłałam moją strukturę.
Nie wiem gdzie szukać błędu, proszę o pomoc.
Potrzebuję zaprojektować kartkę noworoczna zawierającą element świetlny, pytanie oraz tekst. Jestem początkująca użytkowniczka tego programu.
Zbudowałam strukturę, w której na celu miałam:
1- pytanie o wytrwanie w postanowieniach- odpowiedź tak- złote światło, negatywna- czarne
2- po odpowiedzi na pytanie,a po zmianie daty na pierwsze sekundy Nowego Roku, miał pojawić się gif z fajerwerkami, który miałam być pokazywane prze kilak chwil. Chciałam tu również podłączyć plik z piosenkę ABBY, ale to juz całkowicie mnie
3- ostatnim elementem miały być życzenia
W załączniku przesłałam moją strukturę.
Nie wiem gdzie szukać błędu, proszę o pomoc.
- Załączniki
-
- KARTKA NOWY ROK.vi
- (2.85 MiB) Pobrany 413 razy
- skoziate
- Administrator
- Wersja środowiska: LabVIEW 2019
- Kontakt:
Re: Gdzie jest błąd? kartka noworoczna
Dzieje się tak, ponieważ pytasz o warunek, ale nie wykorzustujesz tego warunku do wykonania (lub nie wykonania) dalszego kodu.
Do warunkowego wykonywania kodu służy struktora Case.
http://www.ni.com/getting-started/labvi ... tures#Case Structures
http://zone.ni.com/reference/en-XX/help ... structure/
Do warunkowego wykonywania kodu służy struktora Case.
http://www.ni.com/getting-started/labvi ... tures#Case Structures
http://zone.ni.com/reference/en-XX/help ... structure/