jak z tablicy 1D zrobic tablice 2D

Jeśli masz coś do powiedzenia w sprawie LabVIEW napisz. Tutaj są tematy, których nie można uściślić do innych działów.
karolina1109
Wersja środowiska: LabVIEW 2013

jak z tablicy 1D zrobic tablice 2D

Post autor: karolina1109 »

witam :) jestem początkującym użytkownikiem LabVIEW i mam pewien problem, wydaje mi sie ze moze to byc bardzo prosta rzecz ale niestsety nie umiem sobie z nia poradzic ;/ chodzi o to ze majac na wejsciu jednowymiarową tablice i parametr mam utworzyc dwuwymiarowa tablice w ktorej kolejne wiersze powstają poprzez przenoszenie N/m elementów tablicy wejściowej do kolejnych wierszy tablicy wyjściowej, probowalam robic to przez funkcje build array ale nie wychodzi to co powinno :/ byłabym wdzieczna za jakies wskazówki :) pozdrawiam :)
Grzesiek080
Wersja środowiska: LabVIEW 2012
Kontakt:

Re: jak z tablicy 1D zrobic tablice 2D

Post autor: Grzesiek080 »

Hej,

Mozesz odpowiedziec na 2 pytania pomocnicze?:

1. Jaki to parametr ma byc na wejsciu oprócz tablicy?
Czy w ogóle ten parametr wejsciowy mówi nam ze elementy mają byc wieksze/ mniejsze czy inaczej?
2. Co oznacza przenoszenie N/m elementów?
Czy chodzi o przenoszenie elementów od elemetu "N" w ilości "m" czy inaczej mam to rozumiec....
karolina1109

Post autor: karolina1109 »

hm rzeczywiscie napisalam to troche niedokaldnie, przepraszam, juz sie poprawiam ;p dokladniej mowiac chodzi o to ze ma byc na wejściu tablica danych numerycznych (dbl) o dowolnej długości oraz parametr m. Wyjściem tej funkcji powinna byd tablica dwuwymiarowa o wymiarze [N/m x m], w której kolejne wiersze powstają poprzez przenoszenie N/m elementów tablicy wejściowej do kolejnych wierszy tablicy wyjściowej :)
Awatar użytkownika
aaddaas
Wersja środowiska: LabVIEW 2015

Post autor: aaddaas »