Podejście uczniów/studentów do ...
: 11 sty 2009 20:14
Witam
Temat jest bardzo dyskusyjny i z pewnością nie ogranicza się tylko do LabVIEW. Chodzi o podejście jakie mają studenci i inni uczniowie naszych szkół pytają się o rozwiązania w stylu: "mam temat xxx i nie wiem jak zacząć..." lub "niech ktoś mi pomoże ... ". Wiem również że przy takich wiadomościach można spokojnie użyć skali "desperados" jednakże, wiąże się to jednocześnie z lekceważeniem takiej osoby, tak samo jak one to robią z nami. Niech ktoś mi wytłumaczy, jak to jest, że ci młodzi ludzi pełni ambicji (chyba) nie mogą nawet zacząć sami, a wszystko chcą mieć podane na tacy?
Oczywiście nie mówię o wszystkich, bo takie uogólnienie byłoby krzywdzące dla prawdziwych studentów/uczniów, którzy chcą się czegoś nauczyć.
Jakie jest wasze zdanie/doświadczenia.
bogdani
Temat jest bardzo dyskusyjny i z pewnością nie ogranicza się tylko do LabVIEW. Chodzi o podejście jakie mają studenci i inni uczniowie naszych szkół pytają się o rozwiązania w stylu: "mam temat xxx i nie wiem jak zacząć..." lub "niech ktoś mi pomoże ... ". Wiem również że przy takich wiadomościach można spokojnie użyć skali "desperados" jednakże, wiąże się to jednocześnie z lekceważeniem takiej osoby, tak samo jak one to robią z nami. Niech ktoś mi wytłumaczy, jak to jest, że ci młodzi ludzi pełni ambicji (chyba) nie mogą nawet zacząć sami, a wszystko chcą mieć podane na tacy?
Oczywiście nie mówię o wszystkich, bo takie uogólnienie byłoby krzywdzące dla prawdziwych studentów/uczniów, którzy chcą się czegoś nauczyć.
Jakie jest wasze zdanie/doświadczenia.
bogdani