Strona 1 z 1

światła uliczne

: 17 sty 2005 10:54
autor: papi
cześć ...mam problem...nie wiem jak zasymulować skrzyżowanie uliczne,2 przecinające się ulice(równorzędne),4 przejścia dla pieszych,kontrolki jako sygnalizatory.Muszą być także 2 tryby prcy(dzienny i nocy-światła migające).
Za wszelą pomoc i wskazówki będe wdzięczny i z góry dziękuje.
Pozdrawiam.

: 17 sty 2005 16:34
autor: Pi_
No ale czy ma to być skrzyżowanie wraz z symulacją ruchu pieszego / drogowego czy tylko same światełka.

Bo tak wstępnie nie wydaje mi się to jakoś strasznie trudne - trochę kontrolek na sygnalizatoty (możesz stworzyć to w cluster'ach), wyświetlić te zespoły na front panelu i do przodu - stworzyc jakis algorytm włączania poszczegnych sekcji świateł / kontrolek.
Wstępne uruchomienie wydaje się łatwe - a pózniej zabawa w jakieś sygnalizatory skrętu warunkowego itp to dopier można się wykazać...
Powodzenia
Pi_

światła uliczne(do Pi_)

: 17 sty 2005 19:17
autor: papi
..wdzięczny był bym za podrzucenie jakiegoś prostego rozwiązania,projet ma być stosunkowo prosty,ja myślałem o stworzeniu 6-bitowej tablicy(bo tyle ontrolek przewiduje)zawierającej dane typu Boolean z której kolejno wyświetlane by były odpowiednie stany świateł. Niestety mam problemy z realizacją tego pomysłu,(m.in. z konwersją typów zmiennych)...chyba że istenieje jakiś bardziej prostszy sposób,DUŻE dzięki za podstawowy schemat tego rozwiązania.
Pozdrawiam.