Strona 1 z 1

Wykres Grph a wyłączenie Interpolacji.

: 23 sie 2007 21:23
autor: Sargath
Witam !
Mam mały problemik... otóż chcę aby mój wykres rysował pkt na wykresie ale ich nie interpolował. Oczywiście wiem że można wyłączyć interpolacjie w ustawieniach graphu oraz można używć node do wyłączenia tego, ale jest małe ale... :) chodzi o to że zapisując kolejną daną do wykresu tj kolejny pkt graph mimo przypisania i iinicjializacji noda w pętli na początku programu następuje interpolacja. Pierwszy pkt. dodaję i jest ok ale po dodaniu następnego rysuje mi do pkt .. linię. Proszę o pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.

Re: Wykres Grph a wyłączenie Interpolacji.

: 24 sie 2007 12:42
autor: Mikrobi
PNSD

8)

Re: Wykres Grph a wyłączenie Interpolacji.

: 24 sie 2007 17:09
autor: Sargath
Ok to pokazuje :D
Chodzi konkretnie o wykres Uszkodzenia ... nie wiem czy program sie odpali bo są tam zmienne globalne... ale może chociaż troszkę coś będzie można zobaczyć. Nie umieszczam tego w zrzucie ekranu ponieważ diagram jest zbyt rozległy. Pozdrawiam

Re: Wykres Grph a wyłączenie Interpolacji.

: 24 sie 2007 17:23
autor: jogurt_owocowy
Poezja... Niech zgadnę - robisz grę RPG i to jest mapa labiryntu?! :D

Re: Wykres Grph a wyłączenie Interpolacji.

: 24 sie 2007 18:06
autor: Mikrobi
Widzę że nadal walczysz ze sterownikiem rozmytym - dobrze pamietam? :)
Kilka rad czyli Standardowe Czepiactwo Moderatora:
0. Posprzataj diagram: 4000x5800 to jednak utrata czytelności.
1. Unikaj gdzie tylko możesz property node ( np. w trybie Value)
- > zmień je na przewody , w ostateczności zmienne lokalne jesli musisz stosować "bezprzewodowy diagram"
1.a - jesli dochodzisz do wniosku że masz do zrobienia "bezprzewodowy diagram" <- masz prawodpodbnie nieoptymalne założenia i należy jeszcze raz przemyśleć strukturę danych i je pogrupować
-> klastry?
2. Zamiast zmiennych globalnych sugeruję LV2glb / ActionEngine z przemyślaną struktura danych.
Zrobileś kawał warsztatu, zakładam że poprzedzonego dużym przygotowaniem tematu - szkoda aby wyszedł z tego projekt oparty na jednorazowych, nieskalowalnych
VIjach...
co do wykresu - property node odpowiednio zastosowane w programie o odpowiedniej strukturze :(