kompilowanie
- donelbaron
- Posty: 61
- Rejestracja: 07 sty 2009 23:17
- Kontakt:
kompilowanie
mam takie pytanie, czy da się skompilować program do exe tak aby działał na komputerze bez silnika labview?
- jogurt_owocowy
- Posty: 1317
- Rejestracja: 30 lis 2004 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2015
- Lokalizacja: Kraków
Re: kompilowanie
Da się. Zaglądnij pod poniższe linki.
RAZ DWA TRZY CZTERY [url=http://labview.pl/ForumsPro/viewtopic/t=1392.html]PIÄ
RAZ DWA TRZY CZTERY [url=http://labview.pl/ForumsPro/viewtopic/t=1392.html]PIÄ
- donelbaron
- Posty: 61
- Rejestracja: 07 sty 2009 23:17
- Kontakt:
kompilowanie
No zgadza się o tym wiedziałem, bo tak robiłęm do tej pory, jednak specjalnie napisałem bez silnika labview, czyli Run Time Engine. Chodzi mi o to czy jest możliwe aby stworzyć aplikacje exe która działa na komputerze gdzie nie ma ani labview ani bibliotek Run Time Engine.
I taki jeszcze pytanie, jeśli stworze program exe, to czy mam prawo instalować instalatora Run Time Engine na każdym komputerze na którym chce?
I taki jeszcze pytanie, jeśli stworze program exe, to czy mam prawo instalować instalatora Run Time Engine na każdym komputerze na którym chce?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2009 20:26 przez donelbaron, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 383
- Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2009
- Lokalizacja: Warszawa
kompilowanie
Udało mi się ostatnio zrobić ekstrakt z RTE, który po skopiowaniu do tego samego folderu co skompilowany VI pozwalał na jego działanie na czystym komputerze. Ale nie ma na to uniwersalnego sposobu - wszystko zależy od tego czego używa się w programie. No i robi się niezły bajzel w katalogu z plikiem wykonywalnym.
RTE możesz instalować skolko ugodno.
RTE możesz instalować skolko ugodno.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2009 20:37 przez vugie, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: kompilowanie
Od wersji 6.0 LV Run-Time istnieją jako odrębne instalacje, które można zainstalować na dowolnym PC i nie wymagana jest do tego licencja.
Licencja potrzebna jest na Application Buildera służącego do stworzenia pliku wykonywalnego - EXE, chyba że masz LV w wersji Proff. to jest on tam już wbudowany.
Musiałbyś się cofnąć przynajmniej do wersji LV 5.0 czy 5.1, tam Run-Time jest dokompilowywany do pliku EXE i nie trzeba go instalować na PC, skutkiem czego sam plik EXE jest większej pojemności, ok 3-4MB.
Rumcajs.
Licencja potrzebna jest na Application Buildera służącego do stworzenia pliku wykonywalnego - EXE, chyba że masz LV w wersji Proff. to jest on tam już wbudowany.
Musiałbyś się cofnąć przynajmniej do wersji LV 5.0 czy 5.1, tam Run-Time jest dokompilowywany do pliku EXE i nie trzeba go instalować na PC, skutkiem czego sam plik EXE jest większej pojemności, ok 3-4MB.
Rumcajs.
Re: kompilowanie
Witam,
Jest jeszcze pare narzedzi do kompilacji z pakietu OpenG. Byc moze to jest alternatywa?
Pozdrawiam
sliski
Jest jeszcze pare narzedzi do kompilacji z pakietu OpenG. Byc moze to jest alternatywa?
Pozdrawiam
sliski
- donelbaron
- Posty: 61
- Rejestracja: 07 sty 2009 23:17
- Kontakt:
kompilowanie
vugie podzielisz się tym ekstraktem?
-
- Posty: 383
- Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2009
- Lokalizacja: Warszawa
kompilowanie
Mój ekstrakt wygląda tak (LV 8.2.1): z czego geomdll, iconv, zlib1, *xslt* i *xml* są specyficzne dla mojego programu. Jak widać nie używałem VISA, co by ciut komplikowało.
Kod: Zaznacz cały
[..] DNCInterface.dll [.] mesa.dll [script] lvpng.dll [models] lvjpeg.dll [errors] OpenThreadsWin32.dll [English] copyright.txt metrics.bak mkl_lapack64.dll materials.xml libguide40.dll recog-corelation.dll lXMLwrap.library geomdll.dll libexslt.dll niMetaUtils.msm libxslt.dll IgnoreProperties.dat libxml2.library lvrt.dll libxml2.dll logosbrw.dll zlib1.dll nbfifo.dll iconv.dll lvanlys.dll niini32.dll nicont.dll NationalInstruments.LabVIEW.dll 28 plik(ów)
19 200 165 bajtów