Interaktywny podgląd VI
Interaktywny podgląd VI
Wyglada to ciekawie, ja bym poszedl na calosc i zwrocil sie do polskiego oddzialu o udostempnienie serwera.
Ewentualnie porozmiawiac z ludzmi z NI na jedym ze szkolen organizowanych przez nich, w Krakowie mamy je cyklicznie.
Ewentualnie porozmiawiac z ludzmi z NI na jedym ze szkolen organizowanych przez nich, w Krakowie mamy je cyklicznie.
-
- Administrator
- Posty: 1315
- Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2015
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Interaktywny podgląd VI
Witam
Czy ten projekt jeszcze żyje, czy już umarł. Pomysł świetny, realizacja już zaczęta, ale jakby zapał zmalał, chyba że coś się dzieje, a tego nie widać.
bogdani
Czy ten projekt jeszcze żyje, czy już umarł. Pomysł świetny, realizacja już zaczęta, ale jakby zapał zmalał, chyba że coś się dzieje, a tego nie widać.
bogdani
-
- Posty: 383
- Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2009
- Lokalizacja: Warszawa
Interaktywny podgląd VI
Nie widać
-
- Posty: 383
- Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2009
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Interaktywny podgląd VI
W dowód na to, że projekt żyje i nie umarł prezentuję co następuje:
[flash width=600 height=300]http://vugie.republika.pl/mult/mult.swf[/flash]
Podgląd jest oczywiście wygenerowany automatycznie - podaję ścieżkę do VI, żądaną szerokość i wysokość flashki i takowa się generuje.
Menu jest rzecz jasna okropne, więc wyjaśniam: pierwsze dwa guziczki (lewy-górny róg - tam są) przełączają pomiędzy diagramem i panelem. Działanie drugich stanie się jasne dla każdego kiedy wyjaśnię że rysunki przedstawiają lupy. Diagram, który zrobiłem tak żeby się nie mieścił, można przesuwać klikając LKM w dowolnym miejscu i ciągnąc. Case'y przełącza się tak jak w LV (może być dowolny poziom zagnieżdżenia). To co pojawia się w dymkach jest tymczasowe i będzie konfigurowalne.
Pokazuję tylko wynik działania programu, bo sam program nie nadaje się jeszcze do pokazywania...
[flash width=600 height=300]http://vugie.republika.pl/mult/mult.swf[/flash]
Podgląd jest oczywiście wygenerowany automatycznie - podaję ścieżkę do VI, żądaną szerokość i wysokość flashki i takowa się generuje.
Menu jest rzecz jasna okropne, więc wyjaśniam: pierwsze dwa guziczki (lewy-górny róg - tam są) przełączają pomiędzy diagramem i panelem. Działanie drugich stanie się jasne dla każdego kiedy wyjaśnię że rysunki przedstawiają lupy. Diagram, który zrobiłem tak żeby się nie mieścił, można przesuwać klikając LKM w dowolnym miejscu i ciągnąc. Case'y przełącza się tak jak w LV (może być dowolny poziom zagnieżdżenia). To co pojawia się w dymkach jest tymczasowe i będzie konfigurowalne.
Pokazuję tylko wynik działania programu, bo sam program nie nadaje się jeszcze do pokazywania...
Ostatnio zmieniony 19 gru 2007 16:38 przez vugie, łącznie zmieniany 1 raz.
Interaktywny podgląd VI
Jak mawiają saperzy:
"Dla mnie bomba."
"Dla mnie bomba."
- jogurt_owocowy
- Posty: 1317
- Rejestracja: 30 lis 2004 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2015
- Lokalizacja: Kraków
Re: Interaktywny podgląd VI
=D>
(Składam reklamację - to coś wyżej to miała być buźka bijąca brawo!)
A tak na poważnie, to widać, że gra jest warta świeczki. Brawo vugie!
(Składam reklamację - to coś wyżej to miała być buźka bijąca brawo!)
A tak na poważnie, to widać, że gra jest warta świeczki. Brawo vugie!
Ostatnio zmieniony 20 gru 2007 10:35 przez jogurt_owocowy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 383
- Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2009
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Interaktywny podgląd VI
Bry
Podszlifowałem kod na tyle, że można go już pokazać bez większego wstydu, aczkolwiek cały czas jest to wersja testowa, bez żadnego specjalnego interfejsu. Działa tak:
Uruchamia się vipreview.vi, wprowadza ścieżkę VI do przetworzenia, ścieżkę docelową i nazwę, wielkość flashki i odpala się. Potem program trochę się namyśla (czasem nawet dosyć długo) i wypluwa w katalogu docelowym mnóstwo plików, między którymi jest swf i html.
Ciągle jest sporo błędów i niedoróbek. Wywala się np. przy FlatSequence (wiem dlaczego), albo pojawiają się dymki od obiektów na ukrytych case'ach (nie wiem dlaczego) i parę innych rzeczy. Walczę.
Podszlifowałem kod na tyle, że można go już pokazać bez większego wstydu, aczkolwiek cały czas jest to wersja testowa, bez żadnego specjalnego interfejsu. Działa tak:
Uruchamia się vipreview.vi, wprowadza ścieżkę VI do przetworzenia, ścieżkę docelową i nazwę, wielkość flashki i odpala się. Potem program trochę się namyśla (czasem nawet dosyć długo) i wypluwa w katalogu docelowym mnóstwo plików, między którymi jest swf i html.
Ciągle jest sporo błędów i niedoróbek. Wywala się np. przy FlatSequence (wiem dlaczego), albo pojawiają się dymki od obiektów na ukrytych case'ach (nie wiem dlaczego) i parę innych rzeczy. Walczę.
-
- Posty: 383
- Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
- Wersja środowiska: LabVIEW 2009
- Lokalizacja: Warszawa
Interaktywny podgląd VI
Trochę się za siebie wziąłem, no i jest nowa wersja. Nie chce mi się dwa razy pisać tego samego, więc szczegóły tu.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2009 13:19 przez vugie, łącznie zmieniany 1 raz.