Problem z Call By Reference Node

Tematy związane z tworzeniem dużych aplikacji. Zaganiednia dotyczące architektury oraz zasad tworzenia optymalnych rozwiązań.
Awatar użytkownika
wino
Posty: 549
Rejestracja: 23 gru 2005 00:00
Wersja środowiska: Nie mam LabVIEW
Lokalizacja: Kraków

Problem z Call By Reference Node

Post autor: wino »

Pytanie:

Czy da sie zrobic tak żeby petla z gifa zakreciala sie 4 razy(wielkosc wszystkich tablic pozwala na to)?

Problem tkwi w Call By Reference Node. bo kiedy go urzywam VI startuje i wykonuje sie znajdujaca sie w nim petla.

Da sie to jakos ominac?

probowalem już na przykład Run when open = false

albo czy da sie tak zrobic zeby wpisac dane poczatkowe do 4 templatow a dopiero pozniej je uruchomic?

milej zabawy
Awatar użytkownika
wino
Posty: 549
Rejestracja: 23 gru 2005 00:00
Wersja środowiska: Nie mam LabVIEW
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z Call By Reference Node

Post autor: wino »

wiem jak to zrobic inaczej tylko ze:

1.zje to dużo pamieci

2.(...)

3.Bedzie brzydko i nieprzejrzyscie wyglalo<lol>

poza tym nie wiem czemu jak urzywam FP.open
to nie dość że mi sie otwiera panel VI'a to on sie jeszcze uruchamia
a mam Run when open na false
Awatar użytkownika
Blamek
Posty: 115
Rejestracja: 20 paź 2005 00:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z Call By Reference Node

Post autor: Blamek »

Moze wlasciwosc Panel->Controls[] jest tym czego szukasz? Nie miej za zle bloczkowi Call By Reference Node ze ci uruchamia VIa - on wlasnie do tego sluzy. Jesli chcesz pokazac panel bez uruchamiania VIa poprostu usun wspomniany bloczek i wstaw go w miejscu gdzie chcesz wsystartowac z VIem.
God is dead - Nietsche, Nietsche is dead - God
Awatar użytkownika
wino
Posty: 549
Rejestracja: 23 gru 2005 00:00
Wersja środowiska: Nie mam LabVIEW
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z Call By Reference Node

Post autor: wino »

chodzi mi o to zeby w tej petli wpisac do tych VI'ow dane z ktorymi one wystartuja w dalszej czesci tego programu

obczajam panel->controls
Awatar użytkownika
wino
Posty: 549
Rejestracja: 23 gru 2005 00:00
Wersja środowiska: Nie mam LabVIEW
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z Call By Reference Node

Post autor: wino »

podziekowal

mam jeszcze takie ogolne pytanie jak mam 16 wejsc i wyjsc do subVI'a i mam tablice referencji do controlek i indicatorow tegoz VI'a. w jaki sposob jest ona indexowana?

milej nocki
Awatar użytkownika
Mikrobi
Posty: 1210
Rejestracja: 08 paź 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2017

Re: Problem z Call By Reference Node

Post autor: Mikrobi »

1. "Na piechotę":
(z innego VIja) tablica 'Controls[]'
- pobrać Label każdej kontrolki,
- przeszukać tablicę w poszukiwaniu odpowiedniej kontrolki
- i po znalezieniu pozycji z tablicy Controls[] wyłuskać odpowiednim indeksem kontrolkę.
Ma sens przy prototypowaniu, czyli interfejsach, które się zmieniają w toku pracy.

2. "Narzędziowe"
(lokalnie) Menu:
Edit>Set Tabbing Order : pozwala odczytac i ustawić kolejność kontrolek
pozdrawiam
Mikrobi

LabVIEW Champion, CLD, CPI
Awatar użytkownika
wino
Posty: 549
Rejestracja: 23 gru 2005 00:00
Wersja środowiska: Nie mam LabVIEW
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z Call By Reference Node

Post autor: wino »

podziekowal

trafna uwaga szczegolnie ta pierwsza na pewno kiedys sie przyda

wykorzystałem opcje trzecia czyli metode prob i bledow
ODPOWIEDZ