Mam problem z rysowanem powierzchni 3D. Uzywam przebudowanego przykladu z http://www.ni.com "XYZ Plot Example". Chce narysowac powiedzchnie glowy razem z twarza. Wspolrzedne do rysowania wziolem z programu "tempo", ktory znalez mozna na sourceforge.
Problem polega na tym, ze rysowana powierzchnia w niektorych miejscach nie tworzy "gladkiej" powierzchni. Gdzieniegdzie pojawiaja sie...
[img]http://80.53.136.150/~th3v/scalp.jpg[/img] ...o wlasnie takie cos.
3D surface
3D surface
Ostatnio zmieniony 19 maja 2004 21:10 przez th3v, łącznie zmieniany 2 razy.
No i dziala juz pieknie. Wynik ponizej:
[img]http://80.53.136.150/~th3v/scalp2.jpg[/img]
Dziekuje za odpowiedz i jakiekolwiek zainteresowanie.
th3v
[img]http://80.53.136.150/~th3v/scalp2.jpg[/img]
Dziekuje za odpowiedz i jakiekolwiek zainteresowanie.
th3v
Problem byl taki, ze ja z 3d mialem do czynienia od wczoraj rano :) Tak naprawde nie ma sie czym chwalic. Wyrwy byly efektem nieprawidlowego rysowania powierzchni. Rysowalem na "3D Surface Graph" vertexy, ktore pozniej, automatycznie, laczone byly w poligony i przez to, powstawaly poligony z punktow, najblizej polozonych w XY, co dalo ten efekt "ubytkow" w powierzchni.
Rysowane na "3D Parametric Graph" z macierzami zawierajacymi wspolrzedne trojkatow daje prawidlowy obraz. Wyglada to mniejwiecej tak:
[img]http://80.53.136.150/~th3v/scalp3.jpg[/img]
Pozdrawiam, th3v
Rysowane na "3D Parametric Graph" z macierzami zawierajacymi wspolrzedne trojkatow daje prawidlowy obraz. Wyglada to mniejwiecej tak:
[img]http://80.53.136.150/~th3v/scalp3.jpg[/img]
Pozdrawiam, th3v