Jak wykorzystać funkcję z Matlaba w LabView

Jeśli masz coś do powiedzenia w sprawie LabVIEW napisz. Tutaj są tematy, których nie można uściślić do innych działów.
Gość
Posty: 656
Rejestracja: 10 lis 2003 00:00

Jak wykorzystać funkcję z Matlaba w LabView

Post autor: Gość »

Witam wszystkich!

Muszę zaimplementować w LabView transformatę Radona oraz odwrotną transformatę Radona. W Matlabie są gotowe funkcje rezalizujące to zadanie. Moje pytanie to jak to jak podłączyć te funkcje do LabView?
Dodam, że jestem początkującym użytkownikiem LabView.
Dziękuję za wszelką pomoc.
Awatar użytkownika
Mikrobi
Posty: 1210
Rejestracja: 08 paź 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2017

Re: Jak wykorzystać funkcję z Matlaba w LabView

Post autor: Mikrobi »

Są dwie drogi: MathScript albo wstawka m-pliku Matlaba.

MathScrip, narzedzie w LabVIEW, obsługuje 650 (?) funkcji z Matlaba. Pytanie czy również transformatę Radona. Jesli tak, to nie ma problemu, pod warunkiem że pracujesz w wersji środowiska LabViEW8.20.

Swoją drogą podanie takiej informacji w przypadku specyficznych rozwiązań - specjalizowane funkcje, transformaty - jest bardzo istotne.

Myślę że druga opcja - wykorzystanie ze struktury zawierającej m-plik i wywołującej Matlaba będzie pewniejsza. Struktura ta jest na palecie funkcji Structures - symbol struktury z literą M w środku. Wymaga to jednak obecności Matlaba (powyżej wersji 6tej) na tym samym komputerze, na którym operujesz w LabVIEW. Ta opcja dostępna jest na pewno już w wersji LabVIEW7.1.
pozdrawiam
Mikrobi

LabVIEW Champion, CLD, CPI
bogdani
Administrator
Posty: 1315
Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Jak wykorzystać funkcję z Matlaba w LabView

Post autor: bogdani »

Witaj

Przeglądając dostępne funkcje w LV, nie znalazłem szukanej funkcji Radona.

Może ktoś inny znajdzie: http://zone.ni.com/reference/en-XX/help ... c_classes/

bogdani
Ktoś ci pomógł na forum? Podziękuj dając pochwałę.