Generator

Jeśli masz coś do powiedzenia w sprawie LabVIEW napisz. Tutaj są tematy, których nie można uściślić do innych działów.
tomek.ukf
Posty: 9
Rejestracja: 22 paź 2017 16:15
Wersja środowiska: LabVIEW 2017

Generator

Post autor: tomek.ukf »

Witam,
na wstępie zaznaczę, że jestem początkującym użytkownikiem LabView i dopiero się uczę obsługi programu.

Chciałbym wykonać program, który będzie realizował podane zadanie
Ma on generowac losowe napięcie w zakresie 0-100 V o długości trwania impulsu T i = 250 uS i jeżeli napięcie będzie większe niż np 60V będzie również generowany prąd. (tak jak tutaj
LABVIEW FORUM.png
LABVIEW FORUM.png (9.47 KiB) Przejrzano 5798 razy
)

Męczę się od kilku dni nad tym zadaniem i na podstawie materiałow znalezionych w internecie wykonałem coś takiego, ale działanie jest dalekie od tego co chce uzyskać.
Jakieś sugestie jak najlepiej to wykonać ? :-\ :-\



block diagram
bockdiagram.png
front panel
front panel.png
vi.
symulator U.vi
(107.75 KiB) Pobrany 342 razy
Ostatnio zmieniony 21 lis 2017 20:48 przez tomek.ukf, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pitol
Moderator
Posty: 982
Rejestracja: 19 lip 2007 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2019
Lokalizacja: Kraków

Re: Generator

Post autor: Pitol »

Nie lubię zewnętrznych serwerów, bo potem zniknie i nie wiadomo co tam było.
Forum posiada możliwości dołączania zdjęć oraz plików.
Edytuj swój post i zamień linki na zdjęcia i pliki dodane do forum.
ObrazekObrazekObrazek
Chcesz taki podpis? Zajrzyj tutaj
tomek.ukf
Posty: 9
Rejestracja: 22 paź 2017 16:15
Wersja środowiska: LabVIEW 2017

Re: Generator

Post autor: tomek.ukf »

Nikomu nic nie przychodzi do głowy ? :/
Awatar użytkownika
dajpanspokój
Posty: 145
Rejestracja: 05 lis 2015 08:15
Wersja środowiska: LabVIEW 2016

Re: Generator

Post autor: dajpanspokój »

Hej
Zacznij od tego, ze pojedynczy synal ktory ma byc wygenerowany to musi byc 250ms tego sygnal z losowej amplitudy i reszta zer.