Program - odczyt temperatur/wspólny wykres/zapis do pliku

Jeśli masz coś do powiedzenia w sprawie LabVIEW napisz. Tutaj są tematy, których nie można uściślić do innych działów.
Slix Scott
Posty: 3
Rejestracja: 05 sty 2016 18:05
Wersja środowiska: LabVIEW 2014

Program - odczyt temperatur/wspólny wykres/zapis do pliku

Post autor: Slix Scott »

Dzień dobry,
zostałem wytypowany do stworzenia oprogramowania do termopar typu K w LabView. ( stanowisko laboratoryjne na studiach => 20 termopar na torach prądowych ) Problem w tym, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o ten program.
Tak jak mówiłem, chciałbym na panelu graficznym mieć 20 termometrów oraz wykres, na którym miałbym wyrysowane przebiegi temperatur. Termopary będą wzmacniane, zatem będę musiał zczytywać napięcia, gdyż nie będę mógł skorzystać z wbudowanego skalowania sygnałów w urządzeniach DAQ. Korzystać będę z usb 6008 oraz usb 6521 ( screw terminal ).

Problem mam ogólnie z tym, że nie mogę umieścić przebiegów na jednym wykresie, gdyż nie mogę zastosować elementów typu array/cluster. Co więcej, chciałbym wiedzieć, który termometr odpowiada któremu kanałowi. ( przypisana nazwa kanału do termometru ) Chciałbym mieć również opisaną legendę, żeby widzieć, który przebieg odpowiada któremu kanałowi.

Zamieszczam swój plik VI. Nie mam niestety dostępu do termopar, więc nie mogę sprawdzić, czy to działa tak, jakbym chciał. Stanie się to dopiero przy próbie nagrzewania. ( czyli praktycznie jedna szansa na zadziałanie )

Wiem, że powinienem dodać do indexów w Dynamic Data Attributes wyjścia do bloków typu string. Tylko jak poznać, który kanał na wyjściu "split signals" wychodzi z którego wyjścia.

Byłbym wdzięczny za pomoc, gdyż mam nóż na gardle.

P.S. Drugi plik to propozycja rozwiązania od kolegi z zagranicy. Tylko, że ja tego nie czaje w takim stopniu, by to zastosować. Ew. jeśli sprawa jest zbyt skomplikowana, to chciałbym po prostu mieć opisane termometry ( kanałami, które do nich wchodzą )
Załączniki