Napełnianie zbiornika

Jeśli masz coś do powiedzenia w sprawie LabVIEW napisz. Tutaj są tematy, których nie można uściślić do innych działów.
grz_91
Posty: 3
Rejestracja: 16 cze 2015 14:17
Wersja środowiska: LabVIEW 2014

Napełnianie zbiornika

Post autor: grz_91 »

Witam!

Jestem studentem politechniki i w tym semestrze miałem zajęcia z LabVIEW. Niestety zajęcia były tylko co tydzień a w dodatku sporo poprzepadało przez różne święta. Na zaliczenie mam zrobić program do napełniania zbiornika suwakiem. Mam problem z jednym. Program napełnia mi zbiornik o jedną wartość na sekundę a chciałem zrobić okno do wpisywania wartości o ile na sekundę ma się napełniać czyli taka jakby przepustnica. Próbowałem wielu rzeczy ale nie mogę dość co i jak :-\ pomożecie?
Załączniki
napełnianie zbiornika.vi
(11.88 KiB) Pobrany 314 razy
Awatar użytkownika
semper fidelis
Posty: 74
Rejestracja: 28 paź 2014 20:45
Wersja środowiska: LabVIEW 2013

Napełnianie zbiornika

Post autor: semper fidelis »

Zapisz w starszej wersji 2013.
Gdy wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe, przychodzi ktoś, kto o tym nie wie, i to robi...
grz_91
Posty: 3
Rejestracja: 16 cze 2015 14:17
Wersja środowiska: LabVIEW 2014

Re: Napełnianie zbiornika

Post autor: grz_91 »

wersja 2013
Załączniki
napełnianie zbiornika.vi
(9.54 KiB) Pobrany 289 razy
Awatar użytkownika
semper fidelis
Posty: 74
Rejestracja: 28 paź 2014 20:45
Wersja środowiska: LabVIEW 2013

Re: Napełnianie zbiornika

Post autor: semper fidelis »

Namieszales troche w tym kodzie. Niepotrzebnie podpinales ilosc iteracji do napelniania zbiornika... wtedy zadna przepustowosc nie moze miec miejsca, zauwaz shift register ktory zapamietuje wartosc z poprzedniej iteracji petli, czyli aktualna ilosc zbiornika i dodaje do tego to co ustawisz na suwaku teraz chyba dziala tak jak chciales.
Załączniki
napełnianie zbiornika.vi
(11.98 KiB) Pobrany 333 razy
Gdy wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe, przychodzi ktoś, kto o tym nie wie, i to robi...
grz_91
Posty: 3