Zapis pomiarów do pliku

Jeśli masz coś do powiedzenia w sprawie LabVIEW napisz. Tutaj są tematy, których nie można uściślić do innych działów.
matahari
Posty: 13
Rejestracja: 15 paź 2014 13:23
Wersja środowiska: LabVIEW 2014

Zapis pomiarów do pliku

Post autor: matahari »

Witam. Jestem nowy w temacie labview także proszę o małe wsparcie.
W programie zdefiniowałem sobie równanie krzywej nagrzewania, będzie ono zastąpione podczas pomiarów, pomiarami z karty pomiarowej (daq)
chciałbym aby program zapisywał pomiary do pliku, ale przez pierwsze 30 min robił to co minute, natomiast po 30 minutach co 5 min jest możliwość wykonania takiego algorytmu ? Ponieważ za bardzo nie mogę wpaść na pomysł jak to zrobić.
Z góry dziękuje za pomoc !
bogdani
Administrator
Posty: 1315
Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Zapis pomiarów do pliku

Post autor: bogdani »

Witaj

Nie wiem jak wygląda Twój aktualny program, ale możesz np. wykorzystać funkcję Elapsed Time, do odliczania czasu (60 sekund potem 300 sekund) i nie blokujesz programu jak przy wykorzystaniu funkcji Wait.
Parametry do kolejnej iteracji pętli możesz przekazywać za pomocą rejestru przesuwnego (Shift Register).

bogdani
Ktoś ci pomógł na forum? Podziękuj dając pochwałę.

Obrazek Obrazek Obrazek
matahari
Posty: 13
Rejestracja: 15 paź 2014 13:23
Wersja środowiska: LabVIEW 2014

Re: Zapis pomiarów do pliku

Post autor: matahari »

Nie bardzo zrozumiałem chyba, że to ja źle wytłumaczyłem.
Program który jest poniżej jest tylko programem testowym, aby zinterpretować nagrzewanie silnika. Zamiast równania będzie podany sygnał z karty pomiarowej.
Pomiar będzie trwać ok 3 godzin. Główną ideą programu jest aby :
1. Po załączeniu przez pierwsze 30 min robił pomiar co minutę, tzn mija minuta, robi pomiar zapisuje do pliku, po następnej minucie to samo