Szukam pracy... za rok

Jeśli poszukujesz pracy i znasz LabVIEW to pisz tutaj.
Kacper
Posty: 1
Rejestracja: 03 maja 2018 11:04
Wersja środowiska: LabVIEW 2016

Szukam pracy... za rok

Post autor: Kacper »

Witam wszystkich,

Jestem studentem Automatyki i Robotyki na Politechnice Białostockiej. Miałem styczność z Labview oraz z myRIO na studiach w dosyć ograniczonym wymiarze godzin bo tylko 14h. W tym czasie Labview dosyć mnie zaintrygowało i dlatego przy jego pomocy napisałem praktyczną pracę inżynierską (bez użycia myRIO). Praca od strony Labview wymagała odebrania danych, przedstawienie ich wizualnie, zapisu do pliku lub odczytanie danych archiwalnych. Dane były odbierane przez moduł radiowy przez bloczki VISA.

Praca magisterska będzie też pisana w Labview, tym razem będę chciał zrobić stereowizje jako skaner 3D.

Piszę to wszystko, żeby dowiedzieć się jakie umiejętności widzielibyście u swojego przyszłego pracownika. Wiadomo, że każde stanowisko pracy wymaga innych umiejętności, ale rdzeń może być wspólny.

Oprócz Labview posiadam:
Praktyczne umiejętności takie jak: lutowanie, obsługa podstawowych narzędzi w warsztacie, tworzenia kompozytów (z tkanin węglowych, aramidowych itp.)
Obsługa systemów: Windows, Linux (obsługa, rozwiązywanie codziennych problemów, bez umiejętności pisania skryptów w bashu)
Obsługa programów: matlab, SolidWorks(podstawy)
Programowanie: Arduino, Java (kiedyś ponadpodstawowy poziom, dawno nie pisałem nic), C/C++ (podstawy)

Z całą pewnością mam braki w elektronice oraz w C/C++, mam zamiar uzupełnić je podczas wakacji, po których zamierzam kupić drukarkę 3D, jako gotowe narzędzie do projektów. W następnym semestrze, jeśli czas pozwoli, pożyczę z politechniki myRIO, żeby pobawić się nią w domu.

Nie mam pojęcia na czym powinienem się skupić, więc próbuję zdobyć wszechstronną wiedzę.
Awatar użytkownika
smiga
Administrator
Posty: 799
Rejestracja: 04 paź 2009 12:41
Wersja środowiska: LabVIEW 2016
Lokalizacja: Słupsk

Re: Szukam pracy... za rok