Szukam stażu lub pracy jako programista LabVIEW

Jeśli poszukujesz pracy i znasz LabVIEW to pisz tutaj.
domin_1990
Posty: 3
Rejestracja: 01 lut 2017 23:10
Wersja środowiska: LabVIEW 2015

Szukam stażu lub pracy jako programista LabVIEW

Post autor: domin_1990 »

Witam wszystkich,

Jestem studentem ostatniego roku wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW. Szukam jakiegoś stanowiska na terenie Warszawy i okolic, które pozwoli mi rozwijać swoje umiejętności w zakresie programowania w LabVIEW.

W tym roku zdałem certyfikat CLAD. Za sobą mam mniejsze i większe projekty realizowane w ramach zajęć na uczelni oraz pracy dyplomowej (inżynierskiej), np.:
-stanowisko pomiarowe do badań materiałów o przedłużonej luminescencji. Komunikacja za pomocą bloków VISA z aparaturą pomiarową. Zebranie danych pomiarowych, zapis do plików.
-equalizer sygnału dźwiękowego w trybie ciągłej akwizycji sygnału z mikrofonu. Wszystko zrealizowane w architekturze producent konsument. (znajomość zagadnień związanych z przetwarzaniem sygnałów).
Znam również inne wzorce wykorzystywane w środowisku LabVIEW, wraz z tworzeniem gotowych aplikacji.

Ponadto posiadam wiedzę z zakresu projektowania układów elektronicznych wspartą znajomością programów typu Spice oraz Altium Designer (program oprócz projektów na uczelni wykorzystywałem w pracy realizując zlecenie polegające na zmniejszeniu wymiarów obwodu drukowanego układu sterującego silnikiem). Znam MATLAB'a wraz z projektowaniem GUI oraz tworzeniem gotowej aplikacji. Posiadam podstawową wiedzę z zakresu programowania C/C++.

Obecnie dorabiam sobie jako inżynier serwisu w firmie zajmującej się instalacją oraz serwisem urządzeń do zasilania awaryjnego (UPS, stabilizatory napięcia, agregaty), a więc zagadnienia związane z elektryką również nie są mi obce.

W przypadku zainteresowania moją osobą lub jeżeli ktoś posiada jakąś wiedzę na temat wolnego wakatu dotyczącego powyższego tematu, bardzo proszę o kontakt dom.malinowski@gmail.com