Poszukuję pracy - LabVIEW + Chemia

Jeśli poszukujesz pracy i znasz LabVIEW to pisz tutaj.
Krzysztof_R
Posty: 1
Rejestracja: 24 lip 2012 14:31
Wersja środowiska: LabVIEW 2011

Poszukuję pracy - LabVIEW + Chemia

Post autor: Krzysztof_R »

Witam,

Rozpocznę może od informacji, że jestem absolwentem magisterskich studiów uzupełniających kierunku Informatyka Chemiczna na Wydziale Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. Studia licencjackie kończyłem na tej samyej uczelni i na tej samej specjalności. W dniu 16.07.2012 uzyskałem tytuł magistra. Ponadto jestem studentem ostatniego semestru niestacjonarnych studiów inżynierskich na kierunku Technologia Chemiczna na Wydziale Chemii Politechniki Wrocławskiej.
Przygodę z LabVIEW rozpocząłem w trakcie semestru zimowego ostatniego roku studiów. Jestem osobą, która szybko uczy się programować (Pascal, Matlab, C++, HTML, MySQL) a LabVIEW zainteresował mnie od samego początku. Moja praca magisterska opierała się na stworzeniu interfejsu do stanowiska pomiarowego stałych próbek laserowych opartych na jonach lantanowców. W skrócie:
-zaprojektowałem i z pomocą jednego z prowadzących wykonałem sterownik silnika krokowego do sterowania monochromatorem,
-stworzyłem w pełni działającą aplikację, która komunikowała się ze sterownikiem i detektorem, co pozwalało na mierzenie widm absorpcyjnych, emisyjnych oraz widm zaniku fluorescencji.
Tworząc ją wykorzystałem między innymi:
-komunkację z urządzeniami zewnętrznymi z wykorzystaniem strumieni VISA,
-funkcje obróbki danych spektralnych,
-komunikację z użytkownikiem zarówno przez pola liczbowe jak i okna komunikacyjne,
-wczytwanie danych z pliku, przetwarzanie danych tekstowych na wektory liczbowe,
-przeszukiwanie plików tekstowych,
-generowanie plików wynikowych z sugerowaną generowaną nazwą oraz rozszerzeniem,
-automatyczne generowanie komentarzy do wyników zapisywanych w plikach,
-formatowanie wykresów typu WaveformChart oraz XYChart,