Praca LabView

Jeśli poszukujesz pracy i znasz LabVIEW to pisz tutaj.
e-nDrju
Posty: 12
Rejestracja: 23 sty 2011 16:56
Wersja środowiska: LabVIEW 2010

Praca LabView

Post autor: e-nDrju »

Witam!
Uczestnictwo we wczorajszym NIDays oraz rozmowa z kilkoma osobami będącymi uczestnikami tejże konferencji zmotywowała mnie do zaprezentowania się na poniższym forum jako potencjalnego przyszłego pracownika. Jestem studentem Politechniki Białostockiej (ostatni semestr studiów inżynierskich) na kierunku Elektronika i Telekomunikacja (specjalizacja: Aparatura Elektroniczna ze ścieżką dydaktyczną (sam się w tym gubię): Telekomunikacja Bezprzewodowa. W obecnym semestrze otrzymuję stypendium Rektora dla najlepszych studentów. W chwili obecnej kończę pisanie swojej pracy inżynierskiej o temacie: "Projekt i realizacja mikroprocesorowego systemu pomiarowego z wykorzystaniem mikrokontrolerów". Najprościej rzecz ujmując będzie to wielozakresowy woltomierz z funkcją akwizycji i wizualizacji danych wraz z generatorem napięcia stałego - całość sterowana przy pomocy GUI napisanego w LabView (transmisja RS232 z mikrokontrolerem AtMega16). Praca pisana jest w języku angielskim. Wcześniej ukończyłem Technikum Elektryczne w Białymstoku (profil elektroniczny o specjalizacji A/V). Przez 6 lat pracowałem jako DJ na terenie Białegostoku i okolic, w technikum zarządzałem dość pokaźną grupą nagłośnieniową działającą na terenie miasta. W roku 2006 odbyłem praktykę zawodową w Niemczech w trakcie której odbyłem szkolenie z zakresu elektroniki i automatyki wraz z krótkim stażem w firmie telekomunikacyjnej zajmującej się badaniem i konserwacją anten UMTS. W roku 2008 pracowałem przez 8 miesięcy (przerwa w nauce) w jednej z białostockich firm jako serwisant sprzętu elektronicznego. Posiadam ważny certyfikat CLAD , po zdobyciu większego doświadczenia z LabView chciałbym pójść o krok dalej i pokusić się o CLD. Jestem również szczęśliwym posiadaczem certyfikatu Cisco Certified Network Associate - bardzo in