Problem z otwarciem NI MAX - 0x000007b

Wszelkie sprawy związane z LabVIEW i komunikacją ze sprzętem. Problemy i ciekawe rozwiązania.
danielbr3
Posty: 13
Rejestracja: 09 mar 2021 00:29
Wersja środowiska: LabVIEW 2019
Has thanked: 5 times

Problem z otwarciem NI MAX - 0x000007b

Post autor: danielbr3 » 20 mar 2021 10:10

Macie może jakiś sposób na uruchomienie jakiegoś podprogramu LabView w przypadku błędu: Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b)
Próbowałem juz chyba wszystkie rozwiązania, które znalazłem w necie: aktualizacja DeirectX, Visual C++, NET Framework, scanowanie dysku, różne tryby zgodności, ponowna instalacja aplikacji, skanowanie w poszukiwaniu wirusów, podmienianie jakichś plików w folderach systemowych itd.
Niestety nic nie rozwiązało problemu i już nie wiem co mogę sprobować

Awatar użytkownika
smiga
Administrator
Posty: 751
Rejestracja: 04 paź 2009 12:41
Wersja środowiska: LabVIEW 2016
Lokalizacja: Słupsk
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: Problem z otwarciem NI MAX - 0x000007b

Post autor: smiga » 21 mar 2021 13:22

Zerknij na drugą odpowiedź Ivorengine, może wskaże kierunek poszukiwań:
https://forums.ni.com/t5/Instrument-Con ... anguage=en
__ Arkadiusz Śmigielski, tel. 662 01 01 74___
ObrazekObrazekObrazek

danielbr3
Posty: 13
Rejestracja: 09 mar 2021 00:29
Wersja środowiska: LabVIEW 2019
Has thanked: 5 times

Re: Problem z otwarciem NI MAX - 0x000007b

Post autor: danielbr3 » 28 mar 2021 15:04

Niestety instalowanie żadnych sterowników nie pomogło. Jedynym wyjściem była reinstalacja LabView. Okazuje się że w wersji x64 nie wszystkie pakiety są wspierane i trzeba było zainstalować x32 pomimo 64bitowego systemu operacyjnego.

ODPOWIEDZ