Oscyloskop SDS1000DL Labview

Wszelkie sprawy związane z LabVIEW i komunikacją ze sprzętem. Problemy i ciekawe rozwiązania.
Adan018
Wersja środowiska: LabVIEW 2015

Post autor: Adan018 »

Witam. Mam pewien problem chciałbym dograć do Labview bibliotekę mojego oscyloskopu SDS1000DL tylko nie wiem jak to zrobić może to banalne ale bardzo by mi to pomogło w rozwiązaniu problemu. Poniżej zamieszczam plik z bibioteką i sterownikami oscyloskopu
Załączniki
Siglent SDS1000 Labview Driver Version 1.0.zip
(817.14 KiB) Pobrany 416 razy
PiDi
Wersja środowiska: LabVIEW 2017

Re: Oscyloskop SDS1000DL Labview

Post autor: PiDi »

Z czym konkretnie masz problem? Jak jest napisane w instrukcji z Twojej paczki:
3. Installation Instructions

The Siglent SDS1000 driver should be installed under your LabVIEW installations instr.lib folder, in a folder called Siglent SDS1000. This is most easily done by
opening the Siglent SDS1000.zip file using Winzip. From the Winzip main window, select Extract, and in the subsequent window find and select your LabVIEW
instr.lib folder. The Siglent SDS1000.zip archive includes path information beginning with the Siglent SDS1000 folder, so there is no need to create this folder yourself.

Make sure that the options "All files/folders in archive" and "Use folder names" are selected, and then click the Extract button.Within the Siglent SDS1000 directory you can find the menu files and VI libraries that make up the instrument driver.

The menu files allow you to view the instrument driver VIs from the Functions palette. The VI libraries contain the instrument driver VIs. This Readme file will also be extracted to the Siglent SDS1000 folder.
Co w tym nie działa?

ED. Jest jeszcze jeden, bardziej zautomatyzowany sposób dodawania sterowników - w LV wybierz menu Help->Find Instruments Drivers..., tam wybierz Manufacturer - Sigilent Technologies, przycisk Search, dalej już z górki.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Adan018
Wersja środowiska: LabVIEW 2015

Post autor: Adan018 »

Dziękuje za pomoc :) Chciałbym zapytać czy byłoby możliwość stworzenia witrualnego oscyloskopu tak żebym mógł sprawdzić funkcjonalność mojego programu i aby jego działanie było podobne do działania oscyloskopu podanego w tytule.
ODPOWIEDZ