UT60A pod LabView

Wszelkie sprawy związane z LabVIEW i komunikacją ze sprzętem. Problemy i ciekawe rozwiązania.
Jate
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2012 17:23
Wersja środowiska: LabVIEW 2010

UT60A pod LabView

Post autor: Jate »

Witam,poszukuję informacji:
jak wysłać dane z multimetru UT60A pod LabView wykorzystując RS 232
dla tego modelu nie ma sterowników w LabView
Pozdrawiam
AGF
Posty: 109
Rejestracja: 26 lut 2010 13:41
Wersja środowiska: LabVIEW 2010
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: UT60A pod LabView

Post autor: AGF »

Google pomogło, ktoś wałkował temat na elektrodzie, wystarczy zaimplementować protokół miernika http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic404247.html
Jate
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2012 17:23
Wersja środowiska: LabVIEW 2010

Re: UT60A pod LabView

Post autor: Jate »

Witam przeglądałem temat na elektrodzie ale dla mnie to czarna magia. Jestem laikiem w tych sprawach
Awatar użytkownika
Pitol
Moderator
Posty: 983
Rejestracja: 19 lip 2007 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2019
Lokalizacja: Kraków

Re: UT60A pod LabView

Post autor: Pitol »

Jate pisze:Witam przeglądałem temat na elektrodzie ale dla mnie to czarna magia. Jestem laikiem w tych sprawach
W jakich sprawach? Temat podesłany przez AGF bardzo precyzyjnie wyjaśnia jak to zrobić. I nie mówię tu o LabVIEW, tylko o ogólnym zrozumieniu sposobu komunikacji. W temacie tym jest dokładnie wypisane jak skonfigurować połączenie (baud rate, parity, itp.) oraz jaką ramkę wysyła urządzenie.