[Advantech PCI-1780] Generator impulsów o reg.częstotliwości

Wszelkie sprawy związane z LabVIEW i komunikacją ze sprzętem. Problemy i ciekawe rozwiązania.
cakemonster
Posty: 1
Rejestracja: 11 maja 2008 18:35
Kontakt:

[Advantech PCI-1780] Generator impulsów o reg.częstotliwości

Post autor: cakemonster »

Proszę o przykład zastosowania karty PCI-1780 jako najprostszego generatora impulsów o regulowanej częstotliwości w programie LabVIEW 7.1 (Win. XP).
Jestem początkujący, zupełnie nawet nie wiem od jakich bloków zacząć ten projekt, pozdrawiam
machoney
Posty: 31
Rejestracja: 15 mar 2010 08:52
Wersja środowiska: LabVIEW 8.6

Re: [Advantech PCI-1780] Generator impulsów o reg.częstotliwości

Post autor: machoney »

cześć, poradziłeś sobie? Teraz ja mam taki problem i nie wiem jak to zrobić. Potrzebuję 10kHz na wyjściu DO karty USB 4702 advantecha a z moich prób udało mi się 500Hz wyciągnąć przez Wait 1ms
.
Poratuj jak coś masz, dzięki
4050ml A Rh+, a Ty?
bogdani
Administrator
Posty: 1315
Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

[Advantech PCI-1780] Generator impulsów o reg.częstotliwości

Post autor: bogdani »

Witaj machoney,
Przejrzałem parametry karty i jakoś czarno widzę te twoje 10 kHz.
Wyjście analogowe jest aktualizowane a wyjście cyfrowe to tak samo, nie ma możliwości podania waveforma.
Jedyna możliwość to zmieniać to w pętli, ale na Windowse i USB to za dużo nie wyciągniesz.
Sam jestem zaskoczony że udało ci się aż 500 Hz osiągnąć.

bogdani
Ktoś ci pomógł na forum? Podziękuj dając pochwałę.

Obrazek Obrazek Obrazek
machoney
Posty: 31
Rejestracja: 15 mar 2010 08:52
Wersja środowiska: LabVIEW 8.6

Re: [Advantech PCI-1780] Generator impulsów o reg.częstotliwości

Post autor: machoney »