magazyn VI online

Wszelkie sprawy związane z działaniem portalu.
Awatar użytkownika
skalag
Posty: 57
Rejestracja: 19 sty 2007 00:00

magazyn VI online

Post autor: skalag » 03 mar 2009 16:07

Witam

Tak sobie ostatnio myslalem i moze warte przemyslenia jest stworzenie
cos na wzor magazynu online gdzie uzytkownicy mogliby sie dzielic swoimi
projektami badz VIjami.

Chodzi o to uzytkowcicy serwisu mogliby robic upload VI lub projektow na serwer a reszta mogla by sciagac do analizy badz do jakiegos uzyku.
Mogloby to wygladac cos na wzor forum - opis Vi lub projektu i plik lub tez spakowane pliki.

W przypadku zywej akwizycji (urzadznia fizyczne) mozna by zastepowac te dane danymi z generatorow czy cos w tym rodziaju.

Co o tym myslicie?
Wydaje mi sie ze poczatkujacy i srednozaawansowani uzytkowcicy mogli by sie wiele nauczyc korzystaja z takich plikow.

Uzytkownicy mogliby tez komentowac Vije co jest OK a co wymaga poprawy/ optymalizacji itp.

Pzdr

Awatar użytkownika
Nowszy
NI Man
Posty: 501
Rejestracja: 30 maja 2008 08:33
Wersja środowiska: LabVIEW 2011
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: magazyn VI online

Post autor: Nowszy » 03 mar 2009 21:52

Pozdrawiam, Nowszy

Awatar użytkownika
skalag
Posty: 57
Rejestracja: 19 sty 2007 00:00

Re: magazyn VI online

Post autor: skalag » 03 mar 2009 22:54

no cos w tym rodzaju

pzdr
Ostatnio zmieniony 03 mar 2009 22:54 przez skalag, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bogdani
Administrator
Posty: 1311
Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Ruda Śląska
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time
Kontakt:

magazyn VI online

Post autor: bogdani » 04 mar 2009 08:59

Należy się tylko zastanowić czy będą ludzie, którzy coś tam wrzucą.
Kiedyś powstał pomysł prowadzenia projektów - prac nad ciekawymi rozwiązaniami i umarł, równie szybko jak powstał.

Można się nad tym zastanawiać, tylko czy są potrzeby do tego działań ?
Czy wystarczy osobny dział na forum, czy specjalną platformę do tego potrzeba ?
LabVIEW Champion, Certified LabVIEW Developer, Certified Professional Instructor
Tworzymy dedykowane rozwiązania do testów i pomiarów - www.veritech.pl

Ktoś ci pomógł na forum? Podziękuj dając pochwałę.

Awatar użytkownika
skalag
Posty: 57
Rejestracja: 19 sty 2007 00:00

Re: magazyn VI online

Post autor: skalag » 04 mar 2009 13:04

Wydaje mi sie ze odzielny dzial na forum jest w zupelnosci wystarczajacy.
W tresci wiadomosci mozna opsac o czym jest zawartosc.
I poprostu zalaczyc plik.
A co do aktywnosci to podejrzewam ze kilka osob bedzie sie dzielilo swoimi wypocinami chociazby dlatego zeby ktos mogl dac positywny lub negatywny komentarz badz jakies sugestie jak poprawic.
Od przybytku glowa nie boli a nawet 5 plikow jak bedzie tam to moze akurat ktos cos skorzysta:)
trzeba zastrzec tez ze mozna tam tylko upload juz dzialajacy sof (moze i byle jak ale dzialajacy). I konieczna wersja Labview.

Mozna bytez zablokowac dostep do tego dzialu dla niezalogowanych.
Zasze sie moze komus cos przydac lub ludzie beda mogli potarzec jakie architektury do czego i co i jak.

pzdr
Ostatnio zmieniony 04 mar 2009 13:06 przez skalag, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bogdani
Administrator
Posty: 1311
Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Ruda Śląska
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time
Kontakt:

magazyn VI online

Post autor: bogdani » 04 mar 2009 19:20

No to powstał nowy dział na naszym forum: Rozwiązania w LabVIEW.

Widoczny jest dla wszystkich, ale tylko zarejestrowani mogą pobierać pliki.

Zapraszam pierwszych darczyńców rozwiązań.
Boję się tylko że ten dział stanie się centrum zapytań typu mam taki temat pracy i poszukuję rozwiązania ...

Cóż pożyjemy, zobaczymy.

bogdani
LabVIEW Champion, Certified LabVIEW Developer, Certified Professional Instructor
Tworzymy dedykowane rozwiązania do testów i pomiarów - www.veritech.pl

Ktoś ci pomógł na forum? Podziękuj dając pochwałę.

Awatar użytkownika
skalag
Posty: 57
Rejestracja: 19 sty 2007 00:00

Re: magazyn VI online

Post autor: skalag » 05 mar 2009 20:52

Jak sie obawiasz ze bedzie wiecej ludzi ktorzy chce napisac ze maja cos do zrobienia lub nie wiedza jak to zrobic to poprostu zdeklarujcie ze jest to dzial do dzielenia sie rozwiazaniami a nie do pytania ze nie wiem jak cos zrobic lub mam cos do zrobienia. w sumie to od tego sa odpowiednio rozne dzialy na forum .
Dobrze ze nasz 'magazyn ' powstal.
pzdr

Awatar użytkownika
bogdani
Administrator
Posty: 1311
Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Ruda Śląska
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time
Kontakt:

magazyn VI online

Post autor: bogdani » 06 mar 2009 13:24

Masz rację. Poprawiłem opis do tego działu.

bogdani
LabVIEW Champion, Certified LabVIEW Developer, Certified Professional Instructor
Tworzymy dedykowane rozwiązania do testów i pomiarów - www.veritech.pl

Ktoś ci pomógł na forum? Podziękuj dając pochwałę.

ODPOWIEDZ