Początki z Vision

Tematyka związana z tworzeniem aplikacji w LabVIEW do obsługi wizji oraz wszelkich operacji na obrazie.
dwiedychy
Posty: 2
Rejestracja: 17 mar 2015 13:50
Wersja środowiska: LabVIEW 2014

Początki z Vision

Post autor: dwiedychy »

Witam.
Jestem początkującym użytkownikiem i mam problem już na samym starcie .
Mianowicie , wszystkie ustawienia w NI MAX dla kamery którą używam zostawiłem takie jak były domyślnie , zmieniłem jedynie rozdzielczość.
W LabView (posiadam wersie 14) , tworze prosty program , lecz gdy włączam go LabView wyłącza się . Kamera jest dalej włączona , gdy wejdę w menadżer zadań LabView dalej działa.
Czasami jednak program się nie wyłącza program wtedy LabView "wyrzuca" błąd . Próbowałem używać różnych 2 kamer.
Z góry dziękuje za pomoc .
Załączniki
Błąd wyrzucany przez program
Błąd wyrzucany przez program
Program
Program
SNT
Posty: 56
Rejestracja: 18 lip 2013 13:23
Wersja środowiska: LabVIEW 2013

Re: Początki z Vision

Post autor: SNT »

Jakim kablem łączysz się z kamerą?

Spróbuj jak w załączniku (oczywiście zamień nazwę kamery na taką, jaką Ci system wyszuka).

Jeżeli nadal nie będzie działać, to spróbuj bloczków z NI-IMAQ.
Załączniki
cam.png
cam.png (9.83 KiB) Przejrzano 7646 razy
dwiedychy
Posty: 2
Rejestracja: 17 mar 2015 13:50
Wersja środowiska: LabVIEW 2014

Re: Początki z Vision

Post autor: dwiedychy »

Używam kamery USB i kamery wbudowanej w laptopie .
Problem występuje dalej .
Próbowałem na komputerze znajomego użyć tego programu i u niego nie ma takie problemu .
Kamery są sprawne, w NI MAX'ie widać obraz w każdej rozdzielczości lecz TYLKO w formacie MJPG , gdy zmienię format na YUY2 program się wyłącza.
Reinstal LabView nie pomaga , posiadam wszystkie aktualizacje i Studencka wersje programu.
Awatar użytkownika
Koss
Posty: 23
Rejestracja: 19 paź 2012 20:40
Wersja środowiska: LabVIEW 2012

Re: Początki z Vision

Post autor: Koss »