Strona 1 z 1
Tetris w LabView
: 26 sty 2017 20:19
autor: Liopp
Witam.
Próbuję napisać Tetris'a w LabView. Zrobiłem 2 klocki, które opadają koło siebie. Czy ma ktoś pomysł co zrobić, żeby klocki spadały jeden po drugi co dany czas w tej samej linii oraz jak zatrzymać klocki na ostatnim polu i jak zatrzymać klocek na klocku?
Pozdrawiam.
Re: Tetris w LabView
: 26 sty 2017 21:45
autor: aaddaas
Uff, dług droga przed Tobą,
rzuć sobie okiem na mój niedokończony projekt tetrisa (nie ma implementacji obrotu klocka), może Cię jakoś to zainspiruje;)
Tetris w LabView
: 26 sty 2017 22:47
autor: Liopp
Dzięki. Ja chcę wykonać tetrisa w jak najprostszy sposób, na początek 2. różne klocki, żeby spadały jeden po 2. i przesuwanie ich w lewo, prawo i, żeby się zatrzymywały na ostatnim polu oraz zatrzymywał się klocek na klocku.
Re: Tetris w LabView
: 26 sty 2017 23:20
autor: aaddaas
Zatrzymywanie klocka - sprawdź, czy na następnym położeniu, któraś z wartości już jest zaświecona - jeśli tak, to nie przesuwaj... case structure i operacje logiczne
Tetris w LabView
: 26 sty 2017 23:24
autor: Liopp
A jak zatrzymać klocek na ostatnich diodach, żeby nie znikał gdy mija ostatnie pole?
Re: Tetris w LabView
: 27 sty 2017 09:03
autor: aaddaas
Sprawdzaj, czy najniższa pozycja jest w ostatnim rzędzie i wtedy przekazuj wygląd tej tablicy jako swoja podstawa
Tetris w LabView
: 05 lut 2017 22:36
autor: Quark-t
W LV jest przykładowy tetris: w katalogu LabView, examples\input jest InputDemo.llb. Wewnątrz jest "Keyboard Puzzle Game.vi".