Animacje kontrolek xcontrols vs asynchroniczne vi vs ...

Sprawy związane z interfejsem użytkownika - kontrolki, wskaźniki, wyświetlacze, wykresy oraz inne zagadnienia tego typu...
Awatar użytkownika
dajpanspokój
Posty: 145
Rejestracja: 05 lis 2015 08:15
Wersja środowiska: LabVIEW 2016

Animacje kontrolek xcontrols vs asynchroniczne vi vs ...

Post autor: dajpanspokój »

Hej

Zastanawiam sie jak najwydajniej bylbym w stanie zmienic czyis projekt tak, zeby dodac do niego przyciski, ktore maja wbudowana animacje przy evencie mouseover.
Projekt jest złożony z modulow (ze 20), ktore komunikuja się ze sobą za pomocą kolejek i notyfikacji.
Przyciski uzywane w tym projekcie maja zastosowania w przynajmniej dwoch miejscach i jest ich z 15. Kazdy z nich uzywa ikonki odpowiadajacej True i False, wiec latwo jest je zlokalizowac. Chcialbym dodac wiecej tych obrazków w ten sposob, zeby w mouse over, te ikonki zmienialyby sie np co 100ms w ringu.
Czytalem cos tam o xcontrolkach ale duzo ludzi narzeka na ich wydajnosc i ograniczenia.
Z drugiej strony, w kazdym z tych modułów można dodac mouseover w petli ui, ale to nie jest najlepsze rozwiazanie, bo czasami przycik (np ok) uzywany jest wielokrotnie.
Z trzeciej strony mozna zrobic przycisk z wbudowana juz petla, ktory mialby swoj drop-in vi, ktory bylby gdzies tam wrzucony do kazdego z modulow i dzialalby jak xkontrolka, ale dopiero po uruchomieniu modułu i bylby zatrzymywany razem z modulem (co by tworzylo pare petli ui...)

Czy jest jeszcze jakis sposob zrobienia tego?
Ktore wyjscie jest najlepsze?
Obrazek
Awatar użytkownika
dajpanspokój
Posty: 145
Rejestracja: 05 lis 2015 08:15
Wersja środowiska: LabVIEW 2016

Re: Animacje kontrolek xcontrols vs asynchroniczne vi vs ...

Post autor: dajpanspokój »

Ha:)

Odpowiedzial mi ktos na innym forum:
https://decibel.ni.com/content/message/138466#138466

W zalaczniku przycisk z tanczacym bananem
Załączniki
banana.rar
(348.92 KiB) Pobrany 405 razy
Obrazek
ODPOWIEDZ