Animacja rzutu piłką

Sprawy związane z interfejsem użytkownika - kontrolki, wskaźniki, wyświetlacze, wykresy oraz inne zagadnienia tego typu...
i.ma.am
Posty: 1
Rejestracja: 25 sty 2015 11:52
Wersja środowiska: LabVIEW 2012

Animacja rzutu piłką

Post autor: i.ma.am » 25 sty 2015 12:25

Witam,
Mam wielką prośbę. Dopiero uczę się obsługi Labview, wykonując jedno z zadań utknęłam w martwym punkcie. Przeszukałam forum i niestety nie znalazłam interesującej mnie odpowiedzi, stąd mój post.
Zadnie polegało na stworzeniu animacji rzutu poziomego piłką (zapis trajektorii lotu obiektu).
Skorzystałam z gotowego podprogramu Bouncing-Ball-3D-Create-Wall-Ball.vi
Do tego miejsca wszystko się zgadza... Niestety gdy próbuję zdefiniować chwilową pozycję piłki w stosunku do widzianego kąta ścian wyskakuje mi błąd.
"You have two or more cluster data types wired together, but the clusters have different kinds or numbers of elements. Cluster , a cluster of 9 elements, conflicts with cluster Translation, a cluster of 3 elements."
Wygląd schematu blokowego:
help.png
Wygląd panelu czołowego:
help2.png
Nie mam pojęcia czemu nagle zrobiło mi się 9 elementów i jak to odkręcić i połączyć w odpowiedni sposób. Może ktoś ma jakiś pomysł.

Awatar użytkownika
jogurt_owocowy
Posty: 1316
Rejestracja: 30 lis 2004 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Kraków
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Animacja rzutu piłką

Post autor: jogurt_owocowy » 25 sty 2015 15:07


ODPOWIEDZ