Greckie symbole w opisach krzywych

Sprawy związane z interfejsem użytkownika - kontrolki, wskaźniki, wyświetlacze, wykresy oraz inne zagadnienia tego typu...
PawelR
Posty: 38
Rejestracja: 03 sie 2014 16:12
Wersja środowiska: LabVIEW 2013

Greckie symbole w opisach krzywych

Post autor: PawelR »

Cześć!

Wypada mi zacząć obecność na forum od przedstawienia się. Mam na imię Paweł, działam w LabVIEW od 3-4 lat, wykorzystując je głównie do zbierania danych z karty USB oraz przetwarzania danych (zbieranych na bieżąco lub zapisanych w plikach). Głównie jestem samoukiem, ale od niedawna zacząłem brać udział także w kursach organizowanych przez NI.

Ale do rzeczy. Pracuję teraz nad programikiem, który "półautomatycznie" tworzy wykresy XY z danych pomiarowych. Chciałbym dać operatorowi możliwość wstawienia znaku "alfa" w legendzie lub tytule wykresu. Wpisy są w pewnym sensie zautomatyzowane, tzn. operator może zadać format wykresu, a program sam wpisze właściwe wartości. Na przykład, wpisując: "alfa=<alfa>", krzywe będą podpisane: "alfa=0", "alfa=5" itd. Ale zamiast słowa "alfa" chciałbym wstawić grecką literę. I tu pojawia się problem.

Umiem zmienić to ręcznie: wpisać format "a=<alfa>", zaznaczyć literę "a" i ustawić czcionkę na Symbol. Ale do zrobienia mamy ponad setkę wykresów, na każdej jest kilka krzywych - a zazwyczaj każda jest dla innego kąta alfa. Rozumiecie więc, że nie chce mi się robić tego tysiąc razy ;)
Kombinowałem też z kodami ALT. One pomogły mi we wstawieniu znaku stopnia (alt+0176), ale greki chyba nie znają...

Macie pomysł, jak to ugryźć? Przez property node mogę np. podkreślić tekst, zmienić jego kolor - ale czcionki nie umiem. A nawet jeśli - to zmieniam własności całościowo, a nie kawałka...
Pomóżcie, proszę

Pozdrawiam
Paweł
Pomogłem? Kliknij "Pochwal" :)
TuChoLa
Posty: 25
Rejestracja: 08 maja 2012 09:48
Wersja środowiska: LabVIEW 2013

Re: Greckie symbole w opisach krzywych

Post autor: TuChoLa »