Znalezione wyniki: 210

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Re: bloczek MB Read Input Registers

Cześć,

ściągnąłem ze strony ni biblioteki MB. Nazywało się to nimodbus121.rar. W przykładzie MB Slave jest ten bloczek.

pozdro
przez honda
19 paź 2012 18:03
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: bloczek MB Read Input Registers
Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 3124

Re: bloczek MB Read Input Registers

To da się czy się nie da ? ;)

pozdro
przez honda
19 paź 2012 07:21
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: bloczek MB Read Input Registers
Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 3124

bloczek MB Read Input Registers

Witam

Czy z tego bloczka ( MB Serial Master Query Read Input Registers (poly).vi ) da się wyciągnąc info o ramce jaka poszła w zapytaniu ?

pozdro
przez honda
17 paź 2012 10:05
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: bloczek MB Read Input Registers
Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 3124

Re: wpisywanie do rejestru

Jaką strukturę byście wybrali ?

pozdro
przez honda
16 paź 2012 07:50
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: wpisywanie do rejestru
Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 3599

Re: wpisywanie do rejestru

Czesc,

macie może jakieś sugestie albo przykładzik ;).

pozdro
przez honda
15 paź 2012 07:49
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: wpisywanie do rejestru
Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 3599

Re: wpisywanie do rejestru

Wtam na razie nie wiem czy będzie wogóle jakiś sygnał że dane zostały przeczytane. Protokołem ma być MODBUS RTU. Mój program powinien zapisywać dane do rejestów: - co określony czas od wartości najwyższej do najniższej i z powrotem, - wybrane losowo (chyba te dane powinny byc zawarte w plikach ?). Z...
przez honda
12 paź 2012 13:42
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: wpisywanie do rejestru
Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 3599

wpisywanie do rejestru

Witam, ten wątek łączy się z moim poprzednim ale otwieram nowy bo nie wiem co na to Moderator ;). Zadanie jest takie: mam wpisywać do rejestru dane z pliku ale ma to być zrobione w taki posób że nowe dane wpisuję do rejestru dopiero po odczytaniu przez urządzenie nadrzędne starych danych. Podpowiedz...
przez honda
12 paź 2012 12:07
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: wpisywanie do rejestru
Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 3599

Re: sekwencyjne wczytywanie wartości

Czesc,

no tak, na to to wpadłem ;), tylko ze zamienia mi na DBLa pierwszą liczbę w wierszu a nie cały wiersz. Potrzebny mi cały wiersz bo to są dane które potem muszę wysłać w RSa.

pozdro
przez honda
12 paź 2012 07:49
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: sekwencyjne wczytywanie wartości
Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 4998

Re: sekwencyjne wczytywanie wartości

Witam,

faktycznie fajnie to działa, tylko ja bym potrzebował na wyjsciu DBLa ;). Da sie to przekonwertować ?


pozdro
przez honda
11 paź 2012 15:24
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: sekwencyjne wczytywanie wartości
Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 4998

sekwencyjne wczytywanie wartości

Witam,

jak zrobić, żeby odczytywać wartości np. z pliku tekstowego sekwencyjnie, tzn linia po lini. Chciałbym aby można było odczytywać cały plik danych od pierszej lini do ostatniej i z powrotem.

pozdro
przez honda
11 paź 2012 09:03
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: sekwencyjne wczytywanie wartości
Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 4998

jednowymiarowa tablica

Witam

jak scalić dwie jednowymiarowe tablice w jedną również jednowymiarową ?

pozdro
przez honda
10 paź 2012 14:02
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: jednowymiarowa tablica
Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 4026

Re: cykliczny odczyt z pliku

Czesc,

dzieki za odpowiedz. Tylko ze wczytuje i od razu caly plik, a ja bym chcial zeby wczytwal kolejno pojedyncze wiersze jeden za drugim.

pozdro
przez honda
19 lip 2012 14:01
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: cykliczny odczyt z pliku
Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 3044

cykliczny odczyt z pliku

Witam,

mam plik tekstowy z danymi z podziałem na wiersze. Chciałbym z niego odczytywać co 1 s kolejny wiersz. Jeżeli zostanie odczytany ostatni wiersz to powinien rozpocząć o początku, czyli od pierwszego wiersza. Podpowiedzcie jak sie do tego zabrac ?

pozdro
przez honda
19 lip 2012 13:31
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: cykliczny odczyt z pliku
Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 3044

Re: Master i Slave w jednej aplikacji

Czesc,

dzieki za odpowiedzi i zainteresowanie. Moze ktos z Was robil cos podobnego ? Zawsze na przykladzie duzo latwiej sie uczyć. Gdyby ktos mial jakis przyklad to byloby fajnie.

pozdro
przez honda
17 lip 2012 11:16
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: Master i Slave w jednej aplikacji
Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 5000

Re: Master i Slave w jednej aplikacji

Czesc

Dzieki za odpowiedz. Chodzi mi o to, że bede miał dwa RS do obsługi. Na jednym z nich będę pracował jako master odpytujacy kilka urzadzeń. Nastepnie dane ktore otrzymam z tych urzadzen mam przekazac drugim RS do urzadzenia nadrzednego. Nie wiem bardzo jak to ugryzc.


pozdro
przez honda
13 lip 2012 06:56
 
Dział: Budowa struktury aplikacji
Wątek: Master i Slave w jednej aplikacji
Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 5000
Następna strona

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

cron